pivpivpivahmedmuhsin Kızlar merhaba. Geçmiş postlara baktım. Bu ikisinden birini uzun vadede kullanıp bir zararını gören oldu mu acaba? Ne tür bir yan etki yaşadınız? Adetim bazen düzensiz bazen düzenli yani ortası yok. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
yildizkaradag pivpivpivahmedmuhsin iğne hakkında bilgim yok ama doktorum bana kol altı implant önermişti bütçe olarak bir tık yüksek ama uzun vadeli ve en düşük hormon içeren korunma yöntemi demişti bir de yeni çıkan spiraller varmış ikisini de yaptıramadan hamile kaldım orası ayrı bir konu tabi 😅😅
soncahilbukucuu pivpivpivahmedmuhsin ben iğne oldum hiçbir yan etkisi olmadı üstüne bide geri çekilme ile korunuyorum kafam rahat
tultanhanim pivpivpivahmedmuhsin aylık iğne prezervatif kullanıyorum. 3 aylık olandan uzak durun derim. Tüm döngüyü bozuyor. Mecbur kalıp bir defa yaptırdım ve 6 ay adet olmadım. Sinir stres gerginlik asabiyet ne ararsanız yaşıyordum. Aylık iğneden memnunum ben. Bana göre tek sıkıntısı her ay aile hekimine gidip o iğneyi olmak. Adetin başladığı ilk 2 gün içinde gidiyorum hep hafta sonu başlarsa acile gidiyorum ama onlar biraz sıkıntı çıkarıyor. Kol altı implant düşünüyorum artık. Eşimle de konuştuk doktor ile görüşüp yan etkileri vs değerlendirip karar vereceğim. Pahalı gibi duruyor ama 3 yıllık bir koruma bakıldığı zaman düşük bir maliyet. Hem ne olursa olsun dünyaya gelen bebek daha masraflı. Büyük konuşmak istemiyorum ama kazara olmazsa asla ikinci bir bebek düşünmüyorum.
pivpivpivahmedmuhsin yildizkaradag Sonunu böyle beklemiyordum ama ya. 😁 Hayırlı olsun bebeğiniz. Eşim Temmuz ayında izne gelecek. 20 gün kadar kalacak. O süreçte aylık iğne yaptırmak mantıklı geldi. Ocak ayında mesleği bıraktığında ise implant düşündüm. 3 sene kafamız rahat olacak böylelikle. Parası önemli değil korusun yeter. Bebek daha masraflı. 😁