Emzirirken 50 mg a kadar normal diyordu benim gittiğim psikatrist. Sonrası içinse kriz gelirse zaten bebeğe nasıl bakılacak. Yada çok rahatsız hissettiğinizde bebeğinizin işini gücünü gmrebilecekmisiniz bunlar düşünülmeli. Daha kötü olma şansıda var her zaman. Anne iyi olmadıktan sonra benim düşüncem bebek nasıl iyi olacak.