Kiviefe ki ben öğretmenim.. aslında kendi cahilliğinin farkında olmayıp dışarda 2 kelime konuşamayan insanların burada alakasız şekilde konuşarak insanları meşgul etmesi o kadar utanç verici ki ne yazık ki farkında değiller ....
sizin için geçmiş olsun diyorum tam 5 kez mastit ile uğraştım 2 sinde antibiyotik kullandım diğerlerinde erken fark edip sağarak ve bol boş emZirerek geçirdim telaşlanmayın süt biriktikçe titremniz olacaktır sağdıkça da o üşüme geçecek