Kiviefe Kızlar bugun bütün kemiklerim agrıyordu. Sol gögsüm asırı agrıyor bebegim 8ay16günlük emiyor suan öyle üşüyorum eşim anormallik var diyor ve dayanamıyorum
Kbraldmr Kiviefe bende tam 3 kere oldum normal doğum yaptım bu kadar ağrı çekmedim çok geçmiş olsun. Önce göğsüne sıcak bişeyler koy ve bol bol emzir bebeğini ve sağ ancak öyle rahatlarsın. Ben yatmadan önce göğsüme sıcak su torbası koyuyordum ve sık sık emziriyordum sabaha kadar geçiyordu. Önce sıcak suyla süt kanallarını açıyor sonra da buz koy ağrısını alsın. Doktor bana öyle dedi ve öyle geçti
Zumraa12 Kiviefe geçmiş olsun canım onun acısı çok kötü bende olmuştum ne yaptıysam olmadı sağdığım sütümün tadı ekşiydi ogöğsümü iyice boşalttım ne yaptıysam faydası az oldu ama tamemrn geçirmedi üşüme ateş oldu battaniyenin altında tir tir titriyorum 3 gün boyunca antibiyotik kullandım geçti şükür sizinde geçmezse doktora görünün mutlaka inşallah biran önce iyileşir
Mineoksuzz Kiviefe iki koltuk altınızdan da ateşinizi ölçün mastit olan tarafın koltuk altı daha sıcak oluyor. Önceki gün bende ateşlendim ama titriyorum ateşim 38 oldu şimdi de öksürüyorum göğüs kafesimde öküz oturuyor sanki
Mutluluk Mastit olduysaniz eğer göğüslerinjzdemi sütü boşaltmanız gerekiyor Bebeğim 3 günlükken ben de oldum o lanet şeyden komşular vardı çok yakın arkadaş olduğumuz için hastaneden çıkar çıkmaz gelmişlerdi ama ben akşamına mastit olmuştum hatırlıyorum da resmen üstün komple çıplaktı bı gogsum annemin elinde bir göğüsüm arkadaşımın masaj yapa yapa sagmaya çalışıyorlardı taş gibi olmuştu bir yandan ateş vurdu bir yandan titreme com kötüydü En son hastanelerin sağım makineleri var hastaneye gidip sagdirmistim göğsümü de.sut kanalları açılınca rahatlamıştım Gecmis olsun
Mutluluk Kiviefe o zaman kontrol edin arada yani sertlesmesin öyle olursa hemen sağın Çok kötü çünkü onun agrisi
Kiviefe Mutluluk suanda yine baktım yumuşak bebegim emiyor yutkunuyor ama üşütme devam yorganın altından cıkmıyorum wc gidemiyorum bütün kıl köklerimi hissediyorum mastit degildir dimi 😖
Deletedmom413 Kiviefe Aynen oyle Bu kadar sacma post varken saglik postuna bile lince gelir olmuslar Gogsunuz yumusak olsada agriyan kisimda beze vardir Orayi dagitin sagin emzirin gerekirse dusta masaj yapin yoksa sitma tekrar tekrar gelir
Kiviefe Deletedmom413 dün gece bebegm emerken gögsüm acık kalmış beze yok suan baktım aktif emen bir bebegim var acaba süt üşürmü?
Deletedmom413 ElizErva Gosteriyorum zaten merak etme Linc icin degil yardim icin girilir saglik postuna Yasayanlar cozum sunar Bu formu millete bulasip keyiflenmek icin kullanmayin
tepetaklak3 Deletedmom413 canım cevap vermeden önce bu tarz insanların bi gönderilerine göz at ben öyle yapıyorum tutarsız oluyorlar bak hemen örnek veriyorum 😅 bir kaç yorum önce başka postta birine calpol ver vs diye yorum yapmış sonra sana bunun gibilerin aklına uymam demiş aslında başka postlarda kendisi doktorculuk oynamış 😂😂
Hsynsedefcbn Kiviefe ateşin var büyük ihtimalle kontrol et istersen başıma geldi çok kötü oldum 40 a cıktı ateşim battaniye yorgana sarıldıkça
Deletedmom413 Kiviefe Bu konuda bir bilgim yok canim Süt sitmasi genelde tikaniklik varken olur Yada gevsemistir bebeginiz emerken ama halsizligi sitmasi bas agrisi 24 saat surebiliyor
Ecmayz Aynisi banada olmuştu benim gogus uclarim mastit olmustu kabuk bagliodu sanki aciyodu cok hemde atesim cikmisti 39 40a kadar. Sonra dus alayim dedim sagdim dusta gogsumu. Dustan ciktm afedersnz varya it gibi titriodum. Ben hayatmda boyle usumedim sanki 1 ay sogukta kalmisim. Felaketti ya. :( sonra bol bol portakal mandalina yemistm atesim dusmustu. Ama cok usuyodum. Allah kmsye yasatmasın. Tek tavsiyem sutunu dayanabilecgn kdr sicak suyun altında sagman.