tahin ay zor bir dönem ben bunalıp ağlıyordum hep omzumda uyurdu akşama kadar öyle gezerdik bir iş yapamazdım eşim işten gelene kadar geçici bir dönem maalesef çok yapacak bir şey yok algıları çok açılıyor o yüzden meme reddi falanda olmuştu bizim. İnşallah kolayca atlatırsınız