minikpanda73 ya örtüyü düşündüm ama hava aşırı sıcak bende bir köşeye geçiyorum etraf boş olan ancak öyle, mesela eşim konuşuyor onu duyunca bile bırakıyor, inşallah emerek uyumayı bırakmaz ama gidişat bizimde öyle gibi normalde yani beni en çok rahatlatan şeydi oda gidince epey zora düşeceğim ama karanlık odayı denerim bir de teşekkür ederim, konuşmaya çalışıyorum zaten seviyor sanırım ama şöyle babıldama gibi değilde bildiğiniz sürekli bir bağırtı😂 yani ses keşfi ise eyvallah ama bana biraz huysuzluk gibi geliyor 😄