mutlulukkkkk 1.77 boyundayım ve 66 ile hamile kalmıştım 82ile doğuma gittim 5 ay oldu doğum yapalı 73 kiloyum asla veremiyorum. Ablamın 5 yaşındaki kızı bana bayramda karnın çok büyük bebek mi var yine içinde dedi ve ben şok hahshshshhshs elbet bigün gider ümidiyle bekliyorum bende göbeğimi. Vücudumu çok beğeniyorum ama alt karnım benimde var ve gitmiyo