Hernasipvaktineesirdir hayır hayır hamile değilim, şuan düşünmüyorum 😀 evlendikten bir kaç ay sonra çocuk yapma kararı aldığımızda rutin kontrol amaçlı değerlerime baktırmak için doktora gitmiştim ve prolaktin hormonum yüksek çıktı. Doktorum bu hormon vücutta süt üretimi varken yüksek çıktığını, bunun da hamile kalmayı zorlaştırdığını söyledi. Halk arasında süt korur deniliyor ya, onun tıptaki açıklaması yani 😊 imkansız değil ama bu da gebe kalmaya engel bir durum olduğu için bir süre ilaç kullandım.