Busrabsr yani tek başıma büyüttüm ikisini de. sürekli kavga gürültü büyük küçüğu itip kakiyor. Küçüğüm herseye ağlıyor çok inat bi çocuk. Ben de herşeye herkese yetişmeye çalısıyorum basaramiyorum. Bunun mutsuzluğu var üzerimde ve bunun siniri. Evin dağınıklığı zaten apayrı bi konu çocuklar ne kadar toplasan da arkami dönmeden dağıliyor geri