3kedili2bebekli mbabygirlm başlarda kolaydı bebek olduklarini düşünüp biraz uzaklaşıp sakinlesiyordum sonralari tahammülsüz olduğumu düşündüm ve psikiyatriye gittim ilaç verdi 1 haftadir melek gibiyim tavsiye ederim
yogurtlupilav mbabygirlm olamıyorum, kantarın topuzuyla ilgili şüphem olduğunda büyük çocuğumu babasına paslayarak ilerliyorum şu sıralar.
Muhammet mbabygirlm hiç sabrım yok patlamaya hazır bomba gibiyim valla herkese karşı öyle oldum geceleri uykusuzluk günduz oğlumun yerinde durmayisi zor valla
lapsekiliTayfur mbabygirlm tek çocuğa tahammülüm yoktu gurbet yalnız anne yetememe duygusu vs vs psikolojik destek aldım ufacık bir ilaç beni pamuk tarlasına çevirdi resmen çok geç kalmışım şimdiye kadar
Muhammet 3kedili2bebekli ne kullanıyorsun acaba bende bu aralar dişlerimi sıkmaktan çenelerim ağrıyor artık taammulim hiç kalmadı aşırı sinirleniyorum acaba değerlerini düstü bilemiyorum durup dururken sinirleniyorum
3kedili2bebekli ftm06 ilac ismi vermem doğru olmaz ben psikolojik destek almayı tavsiye ediyorum aslında
Minnakordek Yapı olarak sınırlı olsam da çocuklarıma sabrım çok şükür sonsuz ama tehlikeli bir hareket gördüm mü refleks olarak çok bağırıyorum bunu torpulemem lazım benim de çünkü çocuk bunlar ve hep tehlikeli şeyler oluyor daha sakin uyarmak lazim
mbabygirlm Minnakordek büyük kızım küçük kızımın üstüne oturuyor. Kaşla göz arasında önce kızıyorum sonra yapma diyorum güzelce
Minnakordek mbabygirlm 😂 ayyy çok tanıdık geldi amacım kızmak değil olaya müdahale etmek benim aslında sınırlı bile değilim ama anı bagirip hayır annecim diyince çocuk da kozdigimi sanıyor annem hep kizigor diyor
hellokitty8 lapsekiliTayfur neymis ilac adı allah askına söyle bacım söyle kullaniyim aliyim 20-30 kutu😂
3kedili2bebekli [silindi] hayır emzirirken kullanmadım doktora danissaniz daha iyi olur ilaç ismi vermem doğru olmaz
lapsekiliTayfur hellokitty8 isim vermek ne kadar doğru bilmiyorum ama size en uygun ilacı yazacaktır doktor bence geç kalma bacım
birbebek_annesi İkinci çocuktan sonra sınırlı stresli bi insana donustum. Çocuklarıma bağırıyorum. İki tane erkek çocuğu çok hareketliler. Sabırlı olabilen varsa bu öneride bulunsun lutfen