zeeraa98 Annesininguzusu selamün aleyküm çok geçmiş olsun umarım kolay bi şekilde atlatmışsınızdır. Benim kızımda 9 aylık aşt iki dişi var dünden beri iştahsız biraz huysuz gecede ateşi çıktı tüm vucudunda ölçtüm 37 yi gördük en fazla şuan iyi akşam ne olur bilmiyorum acaba üst dilten mi merak ettim siz ne durumdasınız
oylesinebiri__ zeeraa98 bizim sizin dediğiniz gibi altan iki dişi vardı üst dişleri çıkınca ateş yaptı 9 aylıken götürdüm doktor 38 geçerse o zaman diş ateşi değildir dedi calpol pedifen dönüşümlü verdim duş aldırdım ateşi düşüyor du 4 saat sonunda yine çıkıyordu
Annesininguzusu zeeraa98 merhaba aleyküm selam, 10 aylık olduk hala diş yok dişten değilmiş sanırım bizim hasta olmuştu kısa sürede geçti sizin üst dişler kabarık mı peki kabarıksa diştende olabilir belki