Arife günü yaşadığımı kabussstu resmen alttan diş geliyordu onun ateşi sanıyordum ama diğer dişlerde hiç bu kadar ateş olmamıştı çocuk resmen sersem gibiydi ateşten kaldıramıyordu kendini yanımda ateş ölçer yoktu ama kesin 39/40 vardı bulunduğum yerde leğene koydum çocuğu leğende yıkadım ama nafile eşim gelince doktora gittik tabi ilaç falanda içirdiğim için 37,5 çıktı orda ateş acil diş dedi ilaç yazdı gönderdi eve gelip uyuduktan sonra tekrar ateş yükseldi 39 oldu tekrar gittik acile kan ve idrar tahlili yapıldı crp yatış olcak kadar yüksek çıktı biraz gözlem odasında durduk ilaçlar biraz iyi geldi doktor ateş düşmezse sabah getirin yatış yapılsın dedi gece 3:30da çıktık sabah daha iyiydi ara ara yükseliyordu ama 38lerde seyretti hep ek gıda seven bebeğim hiçbir şey yemedi 3 gün boyunca yani diş çokta yüksek ateş yapmaz 38 geçiyorsa mutlaka götürün