Smnr95 oncelikle uyku saatlerini duzenliyorlar. Sabah 7.30 en gec kalkmis olacak uyandiktan 2.5 saat sonra ilk uyku, ikinci uykuya uyandiktan 3 saat sonra gece yatisi da uyandiktan 4 saat sonra yapilsin denilďi. Ilk zamanlar uygulamaya calistim ama her bebek farklidir diye ben bebegimi gozlemlemeye basladim. Uyandiktan sonra hic 2.5 saat uyanik kalamadi bende uyku saatlerini bebegime gore ayarlayarak yontemlerin bazilarini denedim. (Annelik icgudulerimle) emzik kullanmayin denildi ama ben kullaniyorum uykuya gecis olarak cunku emme refleksi bebekleri rahatlatiyor. Her gun gece yatisindan once banyo denildi ama ben hergun yikamadim kisti zaten. Rutin olusturun dediler onu uyguladim. Her uykudan once bazi rutinler var mesela altini degistirmek, hadi uyuyalim demek falan gibi, odasina zebra siyah bi perde aldim karanlik olmuyor ama hafif gun isigini kesiyor. Her uykuda 1 saatin altinda olursa ilk zamanlar istedigim sekilde uykusunu uzatmama izin verdiler kucak pispis falan. Bazi uykularinda uzadi uykusu bazi uykularinda uzamafi. Zaten gunduz uykulari 2 ila 6 hafta arasinda duzene giriyormus. Suan tamamen desteksiz uyumuyor emzikle bazen emerek bazende kucakta uyuyor ve kendimi boyle rahat hissediyorum simdilik. Uyku egitimi alďigim donemde kafam cok karisik ve icim hic rahat degildi o yuzden bebegimin isteklerine gore hareket ettim bazen zorluyor ama pisman degilim:))