sevgiii41 çok gereksiz benim oğlumun küçük halasından kalan vardı önce korktu binmek istemedi 1 yaş civarı sonra inip uxaktan kumandalı araba gibi oynamak istedi 2 yaş civarı bizim ev giriş olduğundan indirmesi çıkarması sorun olmuyordu ama binmedi doğru düzgün evdede oynaya oynaya direksiyonu bozulmuş öylece duruyor 1,5 yaşında scoteer almıştım o günden beri kullanıyor korkmuyor kapı önünde parkta gezmeye giderken hep yanımızda şuan 3 yaşında kızımda 20 aylık oda öğrenmiş kullanmayı onada alacağım 🙂