sevgiii41 2 yaşına girmeden almıştım şunu yazmak istiyorm eğer evinizn önünde sürmeye alan varsa güzel ama yoksa dışarı çıkarmak eve sokmak temizlemek zor ve ağır bir şey kaldırmak sıkıntı ben aldıktan snra köye bıraktm asansör var ama dışarı çıkarıp temizle zorluyor her hafta köye gittiğinde mutlaka kullanır temizleme indirip kaldırma derdm yok 4.5yaşında şuan kuzenleriyle biner oynar bayramda üstünden inmediler ama şuanki fiyatları görünce almazdm tekrar bi scooter birde bisiklet alırdım o paraya şimdi baktm da benmki 15 bn olmuş fiyatı