Susuu28_ mamabear_ belki 4. Ay atagi ugramaz bilemeyiz ki 😆 benimkide 3 aylik kendjmi avutuyorum da 😪
sadeturkkahvesi11 Susuu28_ tam anlamıyla hayır tabiki yenileri ekleniyor 🤣🤣 şaka bir yana yani sallamayı bıraktık tamam ama gündüz hala kısa uyur 30-40 dk ve tek uyku şuan beni çok zorluyor mesela aşırı hareketli hiç dur durak yok 🤣
prensen39 sadeturkkahvesi11 ya gerçekten okuyunca gözlerim doldu resmen beni anlatmışsınız kızım 8 aylık ve doğduğundan beri uykuya direnen çocuk neler denemedim neler yapmadım aklınız almaz memede uyuya kalıyor yanından kalkıyorum uaynıyor asla böyle derin derin güzel bi uyku yok
sadeturkkahvesi11 prensen39 bizimde öyle çıt sesine birden uyanır ve hiç uyumamış gibi kalkar birden oturur hayret ediyorum 😂