sedatadik Esra1260 hayır canım oyle bişey yok eski evinizinkileri kapatıp yeni tasindiginiz abonelikleri actiracaksiniz bizde tasinacagiz kiraciyiz hep öyle yaptık
Esra1260 sedatadik aa bilmiyordum ya peki ücretleri çok yüksekmiş direk mi ödeniyor yoksa hepsi faturaya mı yansıyor
sedatadik Esra1260 eskiden öyle bişey yoktu şimdi varsa bilmiyorum ins vardır kiracılara daha kolaylık olur hiç değilse hem ev taşıma nakliye kira ücreti vs derken çok para
iyikianneyim08 Alya-Sena daski benim yapmami istedi çünkü depozito almicam dedi bende tamam dedim Hersey bana kaldi daha simdiden yoruldum ev nasil toplanicak bilmiyorum
iyikianneyim08 Esra1260 dün akşam daski yaptirdim ama faturalari alamadim onun borcu varmis olmadi birini kapattirmamis olmadi benimde su faturam.gelmis simdiki eve daha odemedik diyo borc var diyip yapmadi
betul97_ iyikianneyim08 Kayınpederim kiraya verdi evi sıfır ev önce kendi açtı sonra kiracı üstüne aldı. Elektrik 1200 küsür su çok pahalı 11 bin küsür diyordu. Doğalgazı hatırlamıyorum şu an da. Elektriği telefondan açtık yanındaydım dask numarası istemişti
iyikianneyim08 betul97_ ben alamadim ama dogalgazda sanirsam borc var diye olmadi elektirikte hala orda gozukuyor diye olmadi aktif diyo