Merhabalar yeni eve kira kontrati esim yapti ama abonelikleri simdiki evin faturalari fesh edip mi uzerine alabilir yoksa suan tasinana kadar acik kalip yeni evinde faturalarini actirabilir mi
Birde ucretleri ne kadar oluyor acaba istanbuldayim faturaya yansitma vs varmi