Arkadaşlar herkese cevap olması için yazıyorum Melanozis ismi verilen bir durummuş bu doğuştan olan birşeymiş başlarda fark edilmeyince bizler sonradan olduğunu düşünürmüşüz geçici bir durummuş fakat gözün arka tarafında ki sinirsel ve damarsal yapıya bakılması gereken birşeymiş eğer böyle birşey yaşayan başka annelerimiz varsa endişelenmesin diye yazıyorum tüm evlatlarımız sağlıkla büyüsün inşallah 🫶🏻