EsilaMiracAyazEren_Moms cananmirs ben şubatta doğum yapmıştım tam 4 ay sonra aldım, belki öyle yatırıyolardır
EsilaMiracAyazEren_Moms kubra3458 büyük ihtimal 4 ay dolmasını bekliyorlar. Bende şubatta doğum yaptım anca bugün aldım
motherays EsilaMiracAyazEren_Moms peki toplu paramı aldnz bende Şubat ayında yaotm ama sadece Mayıs ve Haziran ayının ödemesini veriyorlar
aslinaz2 Ayy bende aklımda ki soruyu sorayım. Önümüzdeki ayda halkbank tanmı çekicez parayı acaba bilen varmı
Aselinannesiii1903 aslinaz2 evet her ay bankadan alınacakmış hesaba yatırma yok dedi bankacı birde 2-3 ay çekmeyip topluda çekebilirmisiz
Aselinannesiii1903 EsilaMiracAyazEren_Moms uygulama da devam ediyor diye gözüküyor ama Halkbank’larına gidip çekebilir siniz eğer sms olarak mesaj geldiyse telefonunuza
EsilaMiracAyazEren_Moms Aselinannesiii1903 o şekilde biri daha demişti gitmiştim çekmeye yatmamış dediler. Sonradan başvuru satfasında onaylandı gözükünce gittim çektim
Deletedmom_821 nhts Dün mesaj geldi sanırım yatırılmış detayını göremedim ama bir Halk bankasına uğrucam
Aselinannesiii1903 EsilaMiracAyazEren_Moms benimki devam ediyor yazıyordu bankaya gittim 2aykik para yatmış verdiler mesaj geliyor telefona birde
EsilaMiracAyazEren_Moms elftty evet, doğum yaptıktan sonra sosyal yardımlaşma vakfından dilekçeyle yapmıştım. Sonra e devlette portal açılınca ordan yapacaksınız dediler, ordan yaptım. Şubatta doğum yaptım Haziranda ödemeyi aldım
aysenuu Deletedmom_821 bende aynı şekilde ocakta yaptım hala beklemede ne zaman yatıcak bilmiyorum herkesin yattı
Mariposa EsilaMiracAyazEren_Moms bilmedigim icin soruyorum bu odemeyi bir kereye mahsus mu yapiyorlar