EsilaMiracAyazEren_Moms Kızlar bugün çektim 14.500 geriye dönük yatırmışlar. Sizinkiler ne durumda ??
kaadeerimm EsilaMiracAyazEren_Moms başvuru yaptım ilk çocuğum için ama e devlettn bakıyom sistem hatası falan diyo nasıl öğrenicrm yattığını
EsilaMiracAyazEren_Moms cananmirs ben şubatta doğum yapmıştım tam 4 ay sonra aldım, belki öyle yatırıyolardır
aysenuu Deletedmom_821 bende aynı şekilde ocakta yaptım hala beklemede ne zaman yatıcak bilmiyorum herkesin yattı
kaantosbik Deletedmom_821 ben de ocakta doğum yaptım. 20 nisanda başvurmuştum.sistemde sonuçlandı yazınca Halkbank’a gittim yatmıştı. Ama hiç mesaj falan gelmedi.
Annemkuzum12 happymomgul bende bagkurluyum ve galiba borc var Size bu bilgiyii kim verdi acaba Para verliecegi zaman kosulsuz sartsiz herkese verilecek denmisdi
hbbyildiz nhts uygulamadan çocuk ekleyemiyorum ben kaç defa sildim geri yükledim,e devlet üzerinde kayıtlı çocuğunuz bulunmamaktadır diyo
Deletedmom_821 nhts Dün mesaj geldi sanırım yatırılmış detayını göremedim ama bir Halk bankasına uğrucam
EsilaMiracAyazEren_Moms kubra3458 büyük ihtimal 4 ay dolmasını bekliyorlar. Bende şubatta doğum yaptım anca bugün aldım
YorgunAmaMutluAnne zenginoldum 😆😆😆 bayram bitti ve herkes iş başı yaptı geride kalma kız günümüze dön
YorgunAmaMutluAnne zenginoldum neyse belli ki dalga geçiyorsun çünkü yazımın çok yanlış bence bugün son diyorsun fakat dün biten birşey sana göre bugün son olamaz ayrıca BÖGUN değil BUGÜN