Rabiaca kiloda boyda iyi 3 buçuk yaşında 13 kilo 95 cm bugün gelişim geriliği varmı diye endokolonojiye götürdüm . Doktor iyi olduğunu ortalamanın bi tık altında olduğunu söyledi. Akşam 9 da kesinlikle uyumuş olsun 9-12 arsı büyüme hormanunun olduğunu saat 10 da pik yaptığını söyledi. Odasının sifiri karanlık olmasını istedi evde beyaz ışık kullanma sarı ışık kullan ve trombolin al sürekli zıplasın dedi . Kemik yaşı için röntgen çekti. Triod lef bezleri ve çinko ya bakılması için kan aldı . Kemik yaşına göre konuşucaz tekrar büyüme hormonuna bakılacak . Ama geniz eti varsa kilo ve boyda sıkıntı var gelişim geriliği yapıyor biz ameliyat olduk geniz eti alındı . Geniz etinden sonra boyda uzama var