biraz_tantana istediği olmayınca ağlayacak. Olayı bu. Ağlayarak yaptırmaya çalışacak. Sen de rahatsız olup katlanamadığın zamanlarda yaptığın için çözmüş bunu ağlıcam bağırcam annem yapçak diye şuan o yüzden bunu kullanıyor. 2,5 yaşında benim de ikinci bebeğim kucak olayı bi süredir bizde de var sık sık kucağa gelmek istiyo. Şimdi yemek yapıyorum sen kucağımdaylen yapamam biraz bekle diyorum durmazsa tezgaha oturtuyorum burdan beni izle diye, tuvalet olayı için de her girdiğimde ağlardı. Her seferinde anlattım çiş yaptım geldim sen benimle giremezsin diye. Öğrendi artık ağlamıyo. Ağlaya ağlaya öğreniyorlar. Hiç ağlatmadan büyütmek mümkün değil zaten