Gulsennn1 2 ay sonunda kilosu 1 kilo 800 grama ulaşmıştı ve 2 kilodan önce çıkarmıyorlardı ama doktor bebeğin düzenli beslenebildiğini ve şuan burda kalmaya devam edebilecek bi durumu olmadığını söyledi istersen 2 kiloya kadar bekleyelim sana bırakıyorum dedi, ben de çıkmayı tercih ettim çünkü evde bakmak orda bakmaktan tabiki daha kolay rahatlık açısından. Çok şükür ki benim bebeğim entübe olmamıştı. Ama başka sağlık problemleri vardı. Zamanla büyüdükçe onları da atlattı. Tabiki de çok küçüktü çünkü 2 kilo bile değildi herkes nasıl büyüyecek falan diyodu ama çok şükür herkesi utandırdı oğlum ve küvezden çıktıktan sonra her hafta 3-4 gün kontrollerimiz oluyodu bizim özellikle her hafta ROP muayanemiz vardı 1 seneye kadar devamlı gittik, gün geçtikçe her hafta değil 2 haftada bir, ayda bir, 2 ayda bir diyerek uzadı ama 1 sene devamlı gittik geldik hep diğer bölümlere de. Ama bu bebekten bebeğe değişir belki sizin bebeğinizin bu kadar sağlık problemi olmayacak veya daha çabuk iyileşecek ve atlatacak hiçbiri aynı değil bebeklerin o yüzden içinizi ferah tutun bol bol dua edin