elisamoms222 Bende gebelik zehirlenmesi yaşadım 37. Haftada doğurdum ama 2000 gr doğdu.Çok telaşlı ve heyacanlıydım ,annem sağolsun hep yanımda oldu.Hele banyo yaptırırken ay minick nasıl yıkanacak diyordum,hepsi geçiyor. Göz için rope muayenesi olacak canları yanmıyor ama çok ağlıyorlar canını sıkma canı acımıyor.Yaz da geldi şehrinizi bilmiyorum ama odayı sakın aşırı sıcak yapma.Aşırı sıcağa alışan bebek daha çok hastalanıyor,klima açabilirsin. Ben yaz kış odayı serin yaptım,kışın asla aşırı sıcak yapmadım kış boyunca hiç hastalanmadı.Ben Bebişi sık sık emzirdim ve kilosunu toparlayana kadar misafir almadım.şu kadar saatte emzir vs vs diyenlere bakma ,bebişin ne zaman emmek isterse emzir hatta sık sık emzir .Benimki 10 aylık oldu.İnşallah seninki de olacak ,büyüyecek hızla ☺️