Teletabianteni zeynep1401 ben o kiloda iki numara kullandim oğluma. Rahat etsin bebeğiniz diye 2 numaraya gecebilirsiniz yoksa bebeği rahatsız edebiliyor
umaytoom zeynep1401 2 numara olur size alın deneyin zaten bir numarayı çok kullanamamıştık biz küçük gelmişti o yüzden 2 numara daha çok kullanmıştık
blueberryyy__ zeynep1401 benim bebeğimde iri doğmuştu hemen geçtim 2 ye daha rahat oluyor zaten molfix hep büyük olan daha iyi geliyor bana