zeynep1401 Bebeğim 37 günlük 4 kilo 100 gramdı geçen hafta kontrolumuzde bez 1 numara kullanıyorum 2-5 kg yazıyor üstünde 2 numarada ise 3-6 kg yazıyor 2 numaraya geçiş yapsam daha mı iyi olur ne zaman gecis yapmaliyim
aa_360 zeynep1401 bantlı bez kullaniyorsaniz bezi takınca bantlar arasında boşluk varsa bir büyük numaraya gecmelisiniz demektir öyle anlarsin aslında canım 😊
durusko1 zeynep1401 ben acikcasi hep bir beden buyuk kullandim. Mesela bebegim 4 kilo iken 3-6 olani tercih ettim. Dsha rahat ettigini dusunuyorum. Zaten cirt cirtlarindan sikiligini siz ayarliyorsunuz
arslanmom zeynep1401 canım benim molfix de 2 numaraya geçebilirsin zaten 4 kilo . Molfix eger küçük gelirse yada büyük gelirse sızdırma yapıyor ki 8 aylık olduk hala molfix kullanıyorum. ❤️
zeynep1401 durusko1 bende bugün 1 paket 1 beden 1 paket de 2 beden aldım 2 den deneyeceğim büyük mü olucak ideal mi olucak bakalım ona göre 1 numara paketi bitirip artık 2yle devam ederim
janemaryam Bebeğim 7500 gr 5 numara molfix kullanıyorum üstünde yazan kilolara hiç uymadım. Tavsiyem ise 1 ile 2 arasında fazla beden farkı olmaz o yüzden 2 numara fazla stoklamayın. 48li bir 2 numara paket yeter size bence, sonra 3’e geçersiniz emin olun
arzutuana janemaryam 7500 kg için molfix 5 numara fazla büyük benim bebeğim 10.500 kg 5 kullanıyorum tam iyi oluyor 7500 kg bebiş için sızdırma yapmıyor mu ?
janemaryam arzutuana hayır yapmıyor. Daha 4 aylık bebe 5 olmasın diye 4 plus kullandım oldukça küçük geldi paket bitsin diye zor bekledim. Koşarak 5 aldım mis gibi oluyor diğeri bacak kesiyordu ve asıl o sızdırıyordu 🤷🏼♀️
karpuz_ zeynep1401 hiç o kilolara uymuyor ya her bebeğin vücut yapısı farklı olduğu için ben ne zaman sıkmaya başlarsa o zaman büyük bedene geçiyordum
Botan zeynep1401 geçebilirsin bende şu an 2 numaraya geçtim çok bi fark hissetmedim ama bebek için daha iyi tabi sıkmasındansa rahat etsin kilosu da iyiymiş tam zamanı
Hry-ayhn26 Geçebilirsin Molfix de üstündeki kilo ile bebek kilosu çokta uyum sağlamıyor kendi oğlumdan biliyorum ilk doğdu günden beri Molfix kullanıyorum hep numrasi önden gitti ve gayet de rahat etti
kaymakliekmekkadayifi zeynep1401 bir üst bedenin alt kilo sınırını geçtiyse çocuk değiştirip üste geçmelisiniz. Ben o günlerde 3 numara kullanıyordum hatta 4.5 kilo civarıyken
patatess zeynep1401 Biz üzerindeki kilo aralığında kullanamadık hep küçük geldi. Üstündeki yazıya çok takılma. Küçük gelince zaten hemen sızdırmalar başlıyor molfixte.