zenginoldum biz almancı aileyiz, yeşil alanımız deremiz ceylanlarımız ördeklerimiz börtü böceklerimiz hatta heryerde ısıtgan otlarımız var 2 yaşında ısırgan otu nedir biliyor yaklaşmıyor :) çeşit çeşit börtü böcek sokakta, meyvesini agaçtan toplayıp yiyor mesela şuan kiraz ve erik zamanı dalından 2 ay sonra bögğrtlenler çıkacak sonra ceviz fındık
Süt mısırlarını da dışaran fpgafan topluypruz, elma armutları da :) şimdi vu durumda Almanvı eve kapanan mı oluyor