İyi akşamlar hanımlar, yaklaşık 2 haftadır memlekete geldik, baya uzak Bi yerden geldik, kızım 4 yaşa yakın köydeki bütün hayvanlardan korkuyor inek, tavuk, civciv, kedi yani herşeyden böyle korkup kucağıma atlıyor 😂 bu sefer de bizimkiler niye korkuyor bu kadar deli mi ne diyorlar yani dedim ne alaka şehirde doğru düzgün parka bile çıkarmıyorum dışarıya pek açık değil ama arkadaş ortamına hemen ısınıyor yabancılık çekmiyor asla kaynaşip oynar herkesle, bu hayvan korkusunu nasıl yenecez yada büyünce geçer mi 🥲