Prenses21 bizim veterinerimiz kedilerden bize pire bulaşmayacağını söylemişti. Bize hiç bulaşmadı kedimi ilk sahiplendiğimde pirelenmişti veteriner merak etmeyin onlardan bize bulaşmaz bizim vücut ısımızda yaşayamazlar evde de yaşayamazlar demişti. Hatta dışarı çıkrmıyorsanız sizin paçanızdan vs kedinize bulaşmıştır demişti o zamanlar yani