Prenses21 ben kendim uyhuladım kedime sırtından, o gün döktü ama kaç saat hatırlamıyorum. Birde pire tasması kullanıyorum şu 7 ay kullanılanlardan, dışarı çıkmıyor ama giriş katta oturuyorum camı açınca sineklikte olsa diğer kedilerden kapabiliyor. Bu tasma baya yardımcı oldu önlemeye.