Minnakordek Divayorgunxx geçmiş olsun siz soğuk almışsınız. Lakin burda bebeğine doyamadan göçüp gitmiş bir annenin adını kullanarak post açıp helalim istemeniz hiç hoş değil. Hastalık ajitasyonu olsa gerek sağlıklı biri böyle şeyler demez
biroglanannesii1 Siz burada kafa mı buluyorsunuz anlamadım olmuş birini ne diye kendiniz ile kıyas yapıyorsunuz? Amaciniz dikkat çekmek mi
[silindi] Divayorgunxx Yani isterseler uyarı versinler. Fakat, sen aşırı derece de dikkat çekmeye çalışan birisin. Ve bunu da mı yaptın? Yeni vefat etmiş bir annenin adını kullanarak neyin duyarı bu? Kötüysen ambulansı bile çağırır gidersin ya.
tubanurrrr [silindi] gerçekten öyle köyüysen buraya bu şekilde yazmak yerine ambulans i ara insanlar gerçekten kötü
ElisaMom_ [silindi] her konuda böyle ya giyim satarkende dikkat cekmeye çalışıp biseyler söylüyor detaya girmicem anladın sen şimdide kalkmış femayi söylüyor durumuyla ne alakası varsa
[silindi] tubanurrrr Eşi gelecekmiş iki saat mesafe varmış. Gerçekten hasta olan adam bu tür bir durumu kullanıp buraya yazmaz. Ambulans denen bir şey var anında kapında..
Drn123 Altı üstü grip olmuşsun hareketlere bak gerçekten inşam ağzından çıkanı bilmeli onun gibi ölmek mi istiyorsun yani o kadar alakasız çağırıyorsunuz li anlamıyorum cidden ben aklımdan geçirmeye korkarım imtina ederim ya basıma gelirse diye
beybitolat leman1 napalım hanımefendi taktıysa. Bizde takıyoruz. Ama ölen insana saygı denen bişey var. Reklam yapmaya prim kasmaya gerek yok. Sizde işinize bakın lütfen hadi
[silindi] ElisaMom_ Yaşı küçük diye yorumladım. Yani şu hareketi orta sona giden kuzenim yapmaz. Sonuç olarak onunda yaşı küçük.
MoonCrystal Divayorgunxx Kurgu yapıp yok olduktan sonra yorumları falan mı okuyacaksiniz nedir ? Vefat etmiş birini kullanarak post açmak nasıl bı kafa yapısı benim aklım almıyor artık
ElisaMom_ [silindi] yani burda yaşı küçük çok kişiyle karşılaştık da bu saçmalığı hiçbiri yapmazdı o kadının durumuyla nasıl bir tutabildi kendini ya çok hastaysa cagirsin ambulans gitsin femayi çok taniyormus gibi bide konuşuyor tuhaf biri ya
[silindi] ElisaMom_ Her postu ve içerikleri olay. Ama, bu post bambaşka. Bildirelim başlık değişsin gerçekten.
ElisaMom_ [silindi] aynen bildirelim femayi yakından tanıyan anneler var burda görüpte bunun yüzünden üzülmesinler🙄
yirmiikikasim23 Divayorgunxx o kadincagizin bir yakini bu uygulamayi kullaniyor olsa ve bunu okusa ne hisseder dusunebiliyormusun?? Hayir dusunemiyosun cunku 🧠 yok