Divayorgunxx Hanımefendi alt tarafı nezle salgın falan yaşıyorsunuz. Ayıp değil mi vefat etmiş bir annenin adını kullanarak dikkat çekmeye çalışmak? Ölüyorsanız da arayın ambulansı. Yazık. Bu konu bile etkileşim malzemesi olmuş. Büyüyün artık. Çocuk çocuk hareketler.