supermom11 yenidoğan zamanı korkup sıçrıyordu yada uykudan uyanıyordu mecbur babayı salona gönderdik oğlum biraz büyüdü hadi gel kocacım dedim bu kezde ben uyuyamıyorum çünkü oğlum gece 2-3 defa uyanıyor oğluma horultu ninni sesi gibi gelip hemen dalıyor ama ben bir türlü dalamıyorum çalıştığım için uykusuz kalma sıkıntısı oldu babamız tekrar salonda oğlum 1,5 yaşında kocam isyanlarda bu uyanmalar ne zaman bitecek diyor çok haklı ama 🤦🏻♀️