Ali23asaf supermom11 valla benimki horlamakta level atladığı için biz oğlumla oğlumun odasında uyuyoruz oğlumu güç bela zor uyutuyorum eşimin her horlama sesinde sıçrıyor açıyor gözünü şimdi odasında uyuyoruz mis gibi uyuyor
supermom11 Ali23asaf bizimki de cok fena horluyor. Ya işte ayrı yatmaya da sinir oluyor biz daha kaç yıllık evliyiz 80 yasındamıyız da ayrı yatıyoruz diyo 🤭
Ali23asaf supermom11 valla benimki horlamakta level atladığı için biz oğlumla oğlumun odasında uyuyoruz oğlumu güç bela zor uyutuyorum eşimin her horlama sesinde sıçrıyor açıyor gözünü şimdi odasında uyuyoruz mis gibi uyuyor
Deletedmom268 supermom11 😅bizde aynı odada yatırıyoruz kızım da korkuyor ben her horladıkca dürtüyorum başka yöne dönüyor hemen. Ama sırt üstü yatınca daha cok horluyorlar.
supermom11 Deletedmom268 canım ben dürtünce yemediğim laf kalmıyor uyku haliyle sabah hatırlamıyor da bu gece Bi sola dön dedim diye bana sağ sol öğretiyordu adam tabi sola sağ, sağa sol diyerek 😁
My_LiFee supermom11 😃😃 alışır canim benimkiler alistiysa oda alışır bir horluyor ben urkuyorum uyan diyorum ne yapiyorsun diyor uyuduğum yerde de ne yapıyorsun diyorsun duzgun uyu kalkamsinlar bak diyorum kıçını dönüp uyuyor adam 😂😂
Mineoksuzz supermom11 inşallah annesi insan çok sinir oluyor ama :) sen saatlerce uyutmaya çalışıyorsun odaya getiriyorsun tam çocuk dalıyor uykuya hoop bi horlama sesi sonra sil baştan 😒😁
supermom11 Omerinannesi342 ya aynı bizimki gerçekten normal değil 🤭🤦🏼♀️ benim kızımda alışsa iyi olacak
supermom11 AselimmmDurum aynen bizdede öyle gece beslemeye kalktığım da bir daha dalamıyprum resmen yanımda körüklü motor çalışıyor gibi ya 😁
AselimmmDurum supermom11 aynen valla tonlamaları varya bide ölüm resmen tek tonda gitmiyorlar birde benim ki ne sağ ne sol her türlü horluyor hani misal sağa dön de horlama diyebileceğim bir seçenek yok🙄
Ali23asaf supermom11 valla canım ozaman horultusu için doktora gidicek diyet yapması gerek yapmıyorsa böyle olucak
Deletedmom268 supermom11 😊 eşimde bana söyleniyor ama yavrular için mecbur onları da rahatsiz ediyoruz yoksa bebekler uyuyamaz hep beraber sabahlarız ben boyle doyırm eşime.
Songlkrdmn5 supermom11 alışıyorlar canım eşimin bir horlaması var düşman başına 😅 hiç ayırmadım yatağımızı ki ben istesem eşim kabul etmez alıştı oğlum bazen uyanıp dürtüyorum öyle susuyor ama alışıyor bebeklerde😅
supermom11 Songlkrdmn5 benim eşimde ayırmak istemiyor yoksa diğer odada olunca biz baya rahat yatıyoruz m ayırmamak en doğrusu d işte inşallah alışırız 😊
biryavuzkusu supermom11 benim oğlum 15 aylık hala alışmadı 🤦🏻♀️ Bende bazen kocamı gönderiyorum salona ne yapayım o horul horul uyurken biz oğlumla halay çekiyoruz 😂