Prenss-annesi evet gelişim geride ama farkı kapatıyorlar ve inanır mısınız prematüre olduğunu bile unutuyorsunuz, şükür herşey geride kaldı, benim kızım mayısta tam 4 yaşına girdi inanamıyorum ama büyüdü eylülde anaokuluna bile başlayacak, bebeğim küçükken büyük yaşlarda bebeği olan annelerin postlarıma cvp vermesi hep umut olurdu inşallah bir gün bebeğimde büyür derdim şuan ben tam o noktadayım bebeğim büyümüş☺️ rabbim her annenin yardımcısı olsun zor ama çok güzel olacak annesi sabır 💐