Katıldığım noktalar var, katılmadıklarım da. Bazı anneler bazı durumları ciddi anlamda abartıp diğer anneleri de o telaşa sokuyor. Ve bazıları instamom annelerini baz alıp teşhis koyma çabasında bu da yine aynı şekilde birçok yeni anneyi etkiliyor. 2 aylık bebeğinin babıldamaması, 9 aylık bebeğin yürümemesi, 10 aylık bebeğin konuşmaması gibi başlıklar açılıyor. Bilmeme durumu elbette olabilir ama acil, işte diğer bebekler gibi iddialar biraz fazla. En iyi bilgi kaynağı doktorlar ve sağlık çalışanları. Buradan bir iki istisnayı baz almak da doğru değil. Her endişe mutlaka gerekli uzmanlar ile paylaşılmalı.
Dengeyi kurmak önemli yoksa hayat hem anneye hem çocuğa zindan olur.