ipeklim çok zor evet ama o kadar özleyeceksin ki o günlerini. O an insan idrak edemiyor ben yavrumun sevgisini bile hissedemiyordum uykusuzluktan ve yorgunluktan. Ne oldu ki şimdi, benim hyatım böyle mi olacak hep diyordum şokta gibiydim. Eşim bebişe bakıp duygulanıp ağlıyordu ben ruh gibiydim. Sebepsiz bazen ağlamak geliyordu sadece, duygusal olarak değil. Ben kötü bir anneyim heralde insan nasıl böyle mutsuz olur ki böyle bir mucize yaşarken diyordum. Vücudum dinlendikçe kendime geldim. Şimdi oğlum 10 aylık ama ben o ilk günlerini o kadar özlüyorum ki, kokusunu beni emmesini.. 🥹 her günü her ayı başka güzel, anda kalmaya çalışın.. geleceği ya da geçmişi düşünmemeye çalışın.. o anlar geri gelmiyor.. ne kadar şükretsek ödeyemeyeceğimiz bir nimet.. verene şükür, rabbim kimseye aratmasın.. ♥️