ipeklim Vücudunuzdaki vitamin minarel değerleri şuan diplerde. Özellikle B12 eksikliği depresyonu tetikliyor. Şuan bu şekilde hissetmenizin ana sebebi budur. Öncelikle vitamin takviyeleri almalısınız.
Bol bol dışarıya çıkın. Havalar çok güzel. Koyun bebeğinizi bebek arabasına. Zaten o aylarda genelde beslenip uyuyorlar.
Ben 4 ayda kendime gelebilmiştim. Anneliği kabullenmem, yeni hayatıma adapte olabilmem tam anlamıyla 6 ayı buldu. Uzun bir süre gibi gelebilir, ama zaman su misali geçecek.
Ağlamak istediğinizde ağlayın, hıçkıra hıçkıra ağlayın. Eğer ki sizi dinleyen, anlayan, sırtınızı sıvazlayan bir eşiniz varsa çok şanslısınız demektir. Ve destek istemekten de çekinmeyin.
Geçecek. 💞