gezentiannee tabiki gelişimi için herseye değer,ama ödeyebilen var ödeyemeyen var,her yerden kısıp yine de yettiremeyen var kendilerini kötü hisseden vs. Cok uçuk fiyatlar geldi bana merak ettim o yüzden. En farklı ne yaptırabilirler cocuğa diye?
Gerci ne uçuk ne değil insan algısını da kaybediyor🙄bu arada bizde de harfleri tanıyor,yazabiliyor durumu var 31 aylık ama kreşlerde bunun için özel bir eğitim yok yinede. Dil tabiki Almanca ama ingilizce türkce olarakta desteklenebiliyor. Cok secenek var orman okulu sehir okulu vs,nasıl gelişimine katkı olacaksa onu seciyoruz ama bir fark var genelde ücretsiz:) yani belli birkaç bölge dısında.. Aileler mağdur olmadan cocuğunu gönderebiliyor.