Ballloglum Bnsu14 Bursa da yaşayacağım araştırma yaptım bulunduğum muhitte birkaç okul aylık 16 bin dedi, kolejlere sordum aylık 27 bin artı servis bi yer aylık 23 bin artı servis. Bakalım karar vereceğiz
Ballloglum cennetkusum16 tam gün evet 3 yaştan itibaren alıyor çoğu. Biri tabiat okulu biri kolejdi ikisi arasında kaldım. 16 bin diyenler daha çok cemaat tarzı ucuz yerlermiş bunu da sonradan öğrendim. Ne yazık ki. Bursa da çok varmış böyle yerlerden. Bende kolej ve orman okulu arasında kaldım.
Glcntna Bnsu14 dönemlik 5 okula sordum en düşük 250 bin en yüksek 600 bin fiyat verdiler . Fiyatlar uçmuş . Uygun düzgün okul bulmak zor artık ya devletin kreşine ya yarı özele vericeksin ama çalışan annelere devlet sorun tatillerden dolayı özel sektör olarak aylık 25 bine yazdırdık bizde bide servis llcak 3 bin en düşüğü buydu bide istanbul küçükçekmecedeyim aylık 250 ye yazdırdım oda erken kayıt normal kayıt 280 bin olmuş bide kırtasiye parası alıyor bazı yerler. Bi yere gittim 230 bin dedi ee güzel 60 binde kırtasiye parası var dedi . Yani nerden geçirirsek işte okul fiyatı düşükse kırtasiye parası alıyor
goldengate Glcntna kirtasiye parasi istemek kadar sacma birsey varmi? Versinler listeyi kendiniz alin iyice gecirmenin derdindeler
mommykup Glcntna merhaba , ben de küçükçekmecede ikamet ediyorum. hangi mahalledesiniz acaba? Ve hangi okula yazdırdınız
mhtpdrmz Glcntna geçen sne yarı özel yarı devlete vermiştim yarım günü şimdi anaokulundaydı. bu sene 1250 tl idi aylık yemekte var içinde çalışan anneler tam gün veriyodu oda aylık 4-5 bini geçtiğini sanmıyorum eylül dönemi içinde aşırı artacagını sanmıyorum çevrenizde varsa eger yarı özel yarı devlet tavsiye ederim
Gzdzeynep Bnsu14 belediye kreşlerine bakın bulunduğunuz ilde varsa onlar biraz daha uygun fiyatlı oluyor. Ben geçen sene 8bin ödedim aylık. Bu sene birinci sınıfa başlıyor kızım.
hira0502 Bnsu14 Yüksekova 2 buçuk yaş tam gün servis dahil 8 bin senede iki kez 10 bin kırtasiye masrafı var
Kayra57 hira0502 Hangi kreş acaba 2 buçuk yaşında olacak benim oğlumda bende kreş arayışındayım yüksekovada
gmzshn Bnsu14 kışın görüşmeye gittiğimde 17bin demişti şimdi yaz okuluna başlatacağım 12.500 yaptı oda eskisi gibi çok talep yokmuş o yüzden bence. İçinde havuzu at binmesi vs herşeyi var. 2,5 yaşında kızım tüm gün gidecek.
Sedsedsed Ballloglum merakımdan posta baktım şokum. Siz yine iyi kazanıyorsunuz belki cok etkilenmezsiniz ama orta seviyede calısan bir aile nasıl bu fiyatları karşılıyor cidden soruyorum. Kiraya mı harcamıyor yemekten mi kısıyor? Okuma yazma bile öğretilmiyor kreşte yanlış mı biliyorum ne yapılıyor da en uygun 200 bilmem kaç binden baslıyor aylık 20-30 bine geliyor? Atom parcalamayı falan öğretseler bari
HacerErdogan Ballloglum Allah bereket versin ne bileyim çok fazla geldi kreş fiyatı biz tek maaş 30 bin aldığımız için 😆 gelirinizi o yüzden merak ettim ben de yerinizde olsam normal gelirdi kreş fiyatı ama çok geldi bana 😂
Gmzakts19 Bnsu14 İzmir’de kızımın okulu önümüzdeki sene için aylık 27 bin gibi bir fiyat listesi verdi. 22 binde kitap
Zyinatka İstanbul aylık 25 bin veriyoruz ,kırtasiye 25bin bir kerelik , ama Eylül ayında artacak ikisi de