boudiccan Müfredat tamamen değişti dokuzlarda ders işlemek o kadar zordu ki anlatamam 11 yıldır görev yapıyorum ilk yılımda dahi bu kadar zorlanmadım Türk Dili ve Edebiyatı branşı öğretim programı ne hale gelmiş Allahıö okuduğum fakültede aldığım eğitimle bile neredeyse alakası kalmamış sanatçı yetiştirecekmişim bir de iyi insan🤷🏻♀️