boncuke Öğretmen anneler merhabalar Ücretsiz izin hakkımız nasıl acaba bilgisi olan varda yardımcı olabilir mi Parça parça kullanabiliyor muyuz yaz tatilllerinde maaşımız yatsın diye haziranda kesip eylülde başlayabilir miyiz
Kalimbanne boncuke benim bildiğim atıyorum eylül 2025te başlattınız eylül 2027ye kadar kullanabilirsin göreve başla bırak olsa da 2027 eylülden sonra kullanamıyorsun
Mrskoc boncuke ben şubatta aldım hazirana kadar. Niye herkes maaş alırken biz izinde olalım ki bu bizim yasal maaşımız bi dümen yok ortada istediğin zaman alabilirsin dogum bu izin konusunda sıkıntı olmayan bir durum
1durununannesi Evet ben parça parça kullanmayı düşünüyorum. Şubattan hazirana kadar izin almıştım haziranda başlayacağım, eylülde tekrar izin alacağım.
boudiccan 1durununannesi yaaaa ne guzel benim hakkım bitti eylülde mecburen başlayacağım 2 sene kullandım ben. 2 sene içinde müfredat, sınav sistemi Allah ne verdiyse değişti. Yeni atanmış gibi olacagim
rachelgreen_ 1durununannesi evet ben de böyle yaptım parça parça alma hakkımız var haziran ayında son buldu okula başladım yazın maaş alıcam eylülde seminer sonrası tekrar dilekçe vericem
ftmylm boudiccan Müfredat tamamen değişti dokuzlarda ders işlemek o kadar zordu ki anlatamam 11 yıldır görev yapıyorum ilk yılımda dahi bu kadar zorlanmadım Türk Dili ve Edebiyatı branşı öğretim programı ne hale gelmiş Allahıö okuduğum fakültede aldığım eğitimle bile neredeyse alakası kalmamış sanatçı yetiştirecekmişim bir de iyi insan🤷🏻♀️
birmelekannesi__ rachelgreen_ ben de ücretsiz izindeyim şu an ocak 2026 ya kadar almıştım . acaba dilelçe ile bozup yazın maaş alabilir miyim ana eylül de tekrar izne ayrılmam gerekecek . böyle yapanlar var mı ?
Ecekus_mom birmelekannesi__ istediğin zaman bozabilirsin hocam ve istediğin zaman da ayrılabilirsin. Haziranın 15 inden önce dönüş dilekçenizi verin, eylülün 15 inden önce de izin dilekçenizi tekrar verirsiniz
birmelekannesi__ boudiccan peki haziranın kaçı için vermem gerekiyor yani okul kapanmadan mı yoksa haziranın 20 sine ya da temmuzda da bozabilir miyim iznimi
boudiccan Aslında seminer almak istiyorsanız bu hafta halledin derim. Ben mesela seminer almayacağım icin temmuz 1 de başlayacağım diye yazdik. Idareye şimdiden sorun bu hafta verin ki işleme alsinlar
rachelgreen_ bidebayilistersenferiya parça parça alabilme “hak”kımızı kullanıyoruz hani. Devlet böyle bir hak vermiş isteyen kullanır istemeyen kullanmaz demiş. İşe katakulli karıştırmak yok, bu yok yere rapor almak gibi bir şey değil.