JollyBaby Eşimin memleketinden dönüyoruz 10 saatlik yolumuz var henüz 1,5 saat geçti neredeyse. Vardığımız da annelerle bayramlasiriz sonra evimize geçeriz dinlenmeye. Bizimde ilk 2 gün yorucu geçti belim ortadan ayriliyordu😂
Feyzosumunannesi princessmom_ Öyle gerçekten,ilk gün annemlerdeydik bayram havası aldık şükür. Akşamına kayinvalideme gectik dün tüm gün evdeydim şimdide anneme gidiyoruz 💃
Feyzosumunannesi Gunesnil_23 Çok iyi yapmışsınız. Biz de annemlere gidiyoruz, yarın da kayinvalidemler ile pikniğe gidelim diyoruz ☺️
Feyzosumunannesi sencokbiliyon Ay dimi,ben de o kadar rahat ediyorum ki annemlerde. Gerçi kayinvalidemde sagolsun hic iş yaptırmak istemez ama onun gelen gideni çok oluyor.
Gzdzeynep Feyzosumunannesi bize de arefe günü yüklü bir sipariş geldi bayram bitimi kargo istiyor müşteri. Dün ve bugün çalışıyoruz. İnsanın kendi işi olunca ne tatili oluyor ne bayramı
yavruaslanlar Feyzosumunannesi evimi temizledim eltimle sohbet ettik telefonda cocuklarımı uyuttum yemeğimi hazırladım dusa giricemmm kahve içip 1. 2. gün hep gezdik eğer halim olursa 17:00 18:00 hibi parka götürürüm aşklarımı🌸
Layddiana Feyzosumunannesi ilk gün köyde gece 2 ye kadar etle uğraştık. İkinci günü annemlere geçtik. Bugün de ben evdeyim eşim köye gitti ben gitmek istemedim çocuğum durmuyor diye . Yarın da evde olucaz büyük ihtimalle.
LezizeNine Feyzosumunannesi ah gurbetlik 🥺 annemlerden çok uzağız Allahtan kaynanamlar da uzak yoksa fıttırırdım 😂 ilk gün misafirlerim vardı dün de biz tüm gün gezdik bugün evdeyiz dinleniyoruz yarın muhtemelen tekrar çıkarız 😁
username123 İyi bayramlar dilerim kızlar bizimde ilk gün çok yoğun geçti eşim kasapçı kesim yapıyordu Dün de çalıştırdu ilk gün güzel geçti ama dün 5 aylık kızım yataktan düştü başı iki yerden hem morardı hem şişti günümüz çok kötü geçti bildiğiniz bugün çok şükür iyiz annemgil gelmişler
Orenda_ Feyzosumunannesi Bizimde aynı bugün gittim anneme daha, oturdum "hafiflenmiş"kahvesi yaptım kendime 🙃🤭
hira0502 Feyzosumunannesi iyi bayramlar 🌸 ilk gün kayınvalidemlerde kurbanla uğraştık dün annemlerdeydik bugünde güne eşimle kavga ederek başladık maalesef bayramdan hiçbir şey anlamadım kızım durmuyor her gittiğimiz yerde 😥
mondecaidensecmeler Feyzosumunannesi bayramıniz mübarek olsun. İlk gün yorulduk, kvgille kurbanlara hemde oğluma baktım. İkinci gün bayramlaşmaya çıktık annem bendeydi onu bıraktık anneannemgile. 3. Gün piknikten geldik sıcak insanı yoruyor ya çay içiyoruz terasta😌