Bayramınız mübarek olsun 😚
Nasılsınız, iki gün nasıl geçti? Bugün neler yapıyorsunuz?
Bizim ilk gün oldukça yorucu geçti. Gece 12′de boynumu hissetmiyordum, dün de acısını çektim. Zaten hastaydım, dün de kendime gelemedim; tüm gün yattım.
Bugün annemlere gideceğiz, orada hemen iyileşirim diye umuyorum 😃
Siz nelere yapacaksınız bugün?