Mrymm ilk emmedi sarılık olunca sağıp verdim sonra 15te falan emdi galiba ama ilk sütü emiyor azalınca emmiyordu birde aşırı hararetli emiyor hep boğazına gidiyordu ki hala biberonla bile öyle heppp boğazına kaçıyor Bi benim mi bebeğim böyle merak ediyorum. Sonra bıraktım bende emzirmeyi korktum o zamanlar boğazına kaçıyor diye oda unutup gitmiş. Benim ilk bebeğim ikinci kısmet olursa mememden ayirmicam diyorum çünkü sagmak gerçekten zor