Benim bebegimde memeyi reddediyor bi kac gun emdi sonra gogus ucum yara oldu daha emmedi. Nasil emdigini soyliyim size kasik biberonla veriyordum ve emzik falan vermiyordum silikon ucta kullanmiyordum o sekilde bi ara tutmustu ama kasik biberonlada vermek cok zor bence hep akitarak iciyor. Bu yuzden sonradan pes ettim ben tekrar biberona döndüm. Sonuc olarak suan 3 ayligiz ve memeyi reddediyor. Surekli memeyi deneyin. Duşta,ayakta,uykuluyken surekli deneyin belki tutar sagarak vermek cok zor. Surekli sagmaniz gerekiyor ben ne de olsa uzun araliklarla saginca sutum daha cok geliyor diye sagmayi bi gunduz bi aksam yapiyordum ilk baslarda biberon doluyorken 120 ml falan 15 cc lere dustu. Gunde 2 saatte en kotu 3 saatte 1 sagim yapin. Bu surecte tecbure ettigim sey ne yedigimiz ictigimizin cok bi onemi yok en onemlisi duzenli sagim yapmak. sagim yapmazsaniz bebek emmedigi icin sutunuz azalir.