Yardimedin canım aynı şeyi ben yaşadım, oglum kayınpederin ismini koydum en sevmedigim isim ama kocam istiyor diye, kendim gittim nufusa yazdırdım ya iki isim olarak öyle zoruma gitti ki tüm gün agladım. O ismi asla kullanmam ister isetemez kullnıyor hastaneden falan daha beş günlük oldu😔😔😔