Yardimedin canım ben de kayın pederimin ismini koydum oğluma ama hiç istemeye istemeye hatta ben koymadım istemediğim halde babasının adını yazdırmış eşim ama allahtan yanında çınar ismi de var ben seslenmiyorum onun ismiyle çınar diye sesleniyorum sadece kayinpederim ve kaynanam sesleniyor o isimle eşime dedim ben nasıl babanın ismiyle seslenicem diye ayıptır bisey demedi ama illede zorlarsa onun ismiyle seslen diye seslenirim ama böyle onun hoşuna gitmeyecek şekilde seslenirim ki gıcık olsun bişey derse de sen istedim derim 😁😁