egeniinnannesi doktorunuz sizi daha iyi yönlendirir ama bana gayet iyi geldi. kızım 2410 gr doğdu, hastaneden çıkarken 2310 grama düşmüştü. 1. ayda 3360, 2. ayda 4290, 3. Ayda 5050 grdı. Doktor kilo alımını yeterli bulmuştu. 8 aylık civarı da kilosu yaşıtlarına yetişmişti.